KID FURY

Willow Smith Drops Out Of ‘Annie’ Film; She Just Wants To Be 12

Well you can drop those plans to see Willow Smith moonwalk to “Hard Knock Life” in the new Annie remake, because she’s not here for it. While speaking at “Real Talk with Sister Souljah and Will Smith” last week in Philadelphia, the rapper-actor revealed that his daughter quit the film…even after she was bribed with Beyoncé.

“Willow was supposed to be doing Annie. We got Jay-Z to do the movie [and] got the studio to come in. [But] Willow had such a difficult time on tour with ‘Whip my Hair’ and she said, ‘You know Daddy, I don’t think so,’” Will admitted. “I said, ‘Baby, hold up! I said no, no, no. Listen, you’ll be in New York with all of your friends and Beyonce will be there. You will be singing and dancing.’ And she looked at me and said, ‘Daddy, I have a better idea, how about I just be 12.’”

I know Willow did not read her daddy like that, Lord. I do agree that after dealing with record companies, live shows and press since the age of nine, she should definitely be a little girl for a while. Not all kids are meant to be child stars and with Willow chopping off her hair and getting fake tongue rings, yeah, let her grow up a bit.

“I’m really learning through Willow the necessity that we have to snap ourselves back and refocus on the emotional needs of the people that we love,” Will continues. “Someone’s emotional needs can be very very different from your dreams and what you think they should be doing and where they are supposed to be.”

Source: US Mag

Like this Article? Share it!

  • Lusciousraen

    Well shit it’s about time!
    Somebody get this child some weave and a Lisa Frank notebook and let her just BE!

    • Rihanna’s Left Breast

      Jaden would have been a more sickening Annie anyway.

      • http://www.facebook.com/earthshaker1217 Isiah Izzy G. Gentry

        HA! You know you wrong.

      • CadyHeron

        -Dies- Oh the shade….

    • http://www.facebook.com/Augustrian Doyenne Eleganza Saint-Augusti

       Lisa Frank?! Bitch, you gotta go. Can’t deal.

  • JaQuanna

    aw shucks! i was def gonna be here for willow’s lace front..
    in other more important news: beyoncé will be here to snatch wigs and give everyone life on HBO in 8 days so yeah…

    • F’em all

       I just got my tickets to see her at Barclays center August 3rd, SOOO excited!

      • MissMe

         I got my tickets to see her in my city this morning, going to see Rih next month and Bey in July, SUPER EXCITED

        • F’em all

           nice!!!

  • RamenNoodles

    Death @ Will trying to persuade her to do it “Beyonce will be there” shit I would of said lets go today lol but wait I would be so here for her being Annie. She’s right though but shit…let me get that offer. Ch…

  • WillowsCommonSense

    So proud of her for speaking up for herself. Its sad that other child stars don’t speak up and end up turning to drugs and alcohol to deal with the stress.

    • Alicia’s Voicebox

       AMEN!! It definitely shows the great parenting Will and Jada give their kids

      • Sensationaly_Slain

        *shows you and your username to the fucking door* LMFAOOOOO!!!!!

    • Keyshia’s Key Changes

      Yeah she did take some of Will’s edges with that comment tho…..but I’m very glad that he listened to her!

  • Entertainemeh

    Now, if only the brother would stop rapping….

  • Gullible

    2 years too late.. I did enjoy “whip my hair”..

  • Gullible

    Going on 106andPark ruined her “singing career.”
    Once she struggled with the teleprompter,then cried. IMO that’s when the dragging began. Then the balding and weird hairstyles began,I was looking forward to her being Minianna.

  • Sensationaly_Slain

    I could barely get past will and his skelator t’s to read the damn blog….but I digress. Willow needs to sit her ass down in someone’s Sunday school class

  • Onika’s Common Sense

    Good for her as I’m not sure it was even possible to say no to being the same place as Beyonce.

  • Statesside

    That wouldve been great to see a black girl as Annie but whatever

  • Earthshaker1217

    I wasn’t really here for an Annie remake anyways. Having Willow Smith and Jay Z in the movie made me like it less. I’m glad she just wants to be kid because it does feel like she’s doing too much at a young age. Maybe they can get Quvenzhane Wallis to play Annie real quick and get her some extra cash on the those racks she’s getting with that Oscar nomination. She’s cute enough to make me cry about her being an orphan.

    • Ansonia Jones

      I’m so here for that Quvenzhane idea. That little girl can’t get enough shine, in my opinion.

  • Trch1097

    Good decision. Willow is getting too old to play that role. And no shade, but I just don’t think she had the right look to pull it off.

  • Makaelaaa

    This bitch is TWELVE?! Sit the entire fuck down. SIT THE ENTIRE FUCK DOWN. noooo… I thought she was at least 16. I’m done.
    WHY are they re-doing Annie? Dont we already have two of those?

    • http://twitter.com/ABitOfKwansLife Yep It’s Kwanzaa

       maybe they are updating it to include todays music like Jay Z’s Hard Knock Life lol… yeah they need to leave it alone

  • http://twitter.com/ABitOfKwansLife Yep It’s Kwanzaa

    Finally, I’m glad! I honestly only saw it for jaden as being an actor so he can stop rapping. Willow just sung for fun. Now those telling us who said “she just needed to be a kid” calling us haters see we were right her parents probably were pushing her to do this.

  • CadyHeron

    I like how Will and Jada. Give their children the power to be themselves and make their own decisions, especially knowing how Hollywood can be. But yes Willow got Big Willy together.