KID FURY

Welp, Lana Del Rey Might Be Retiring From Music

Kid Fury February 6, 2012 That's A Damn Shame 22 Comments

I don’t know if y’all hurt this heffa’s feelings or if she’s just over it, but apparently Lana Del Rey might be done with this music shit. She’s been getting tons of sour criticism from the jump, and now look…

“I don’t think I’ll write another record,” Lana told British Vogue. “What would it say? Everything I wanted to say, I’ve said already.”

Well I hope she makes five more albums on you hoes. Born To Die was a great album and I like her style. I suppose you have to lipsync or dress like a fruit salad in order to stay in the game.

Like this Article? Share it!

  • @nicoley410

    Lana bet not retire…. I NEED her angsty ass mucisal stylings

  • Ay

    Guess she aint built for it *sips tea*

  • ap

    good. if you can’t stand the heat, get out of the kitchen.

  • JAYE

    I’ve only been listening to her music for about a month so I don’t have a feeling about this.

  • Ladylove

    Bye girl!

  • http://profile.yahoo.com/6N6RORU5RZ5LMQDOTYDBYEBQKM Candace

    Hmmm. Looks like people love her or hate her. I’ve been meaning to run one of her songs for some time now. Lemme see what’s tea..

  • http://twitter.com/CoonyeWest Coonye West

    Welpity welp welp womp! Contrived is not even close to the word ma’am!

    • Kingphoenix

      LMFAO, in the back off my mind i am very hesitant to someone who refers to their self as Coonye, but your point is everything i feel about Lizzie so i have to acknowledge that fact.

  • CusImSlickBritt

    I love Lana Del Rey. Ain’t nobody coming for her.

  • whatevs

    Ehh even if her music isn’t my tea (or the whole indie community’s) I kind of respect that. She’s getting a lot of good and bad hype right now and sometimes it’s harder to step away from that than to keep going, even if it seems mighty suspect. I like seeing the silver lining of things though.

  • whatevs

    Ehh even if her music isn’t my tea (or the whole indie community’s) I kind of respect that. She’s getting a lot of good and bad hype right now and sometimes it’s harder to step away from that than to keep going, even if it seems mighty suspect. I like seeing the silver lining of things though.

  • Brittany

    i thought she just came out though

  • Young & Pruned

    Did someone say to retire in Marina del Rey? I never said I was planning on retiring in Marina del Rey. I mean, it’s a nice city and all, but retirement’s… What? OHHHHH, *Lana* del Rey… Who is that?

    • Justme

      haha! Carry my bags to the Hilton… Who said I was staying at the Hilton.. What??? OH! Keri Hilson.. Who’s that?

    • Justme

      haha! Carry my bags to the Hilton… Who said I was staying at the Hilton.. What??? OH! Keri Hilson.. Who’s that?

    • Pree

      (Patti LaBelle voice) Shade,heffa ! Shade !

  • LDR

    She never said she wouldn’t MAKE music anymore. She just said everything she’s always wanted to say, she’s already put in song. She can always sing songs written by OTHER writers.

  • LDR

    She never said she wouldn’t MAKE music anymore. She just said everything she’s always wanted to say, she’s already put in song. She can always sing songs written by OTHER writers.

  • rikki

    Fury, I love you but i say good day to this bitch. Listen, i dont know if you just got into Lana but she’s been saying the same shit for years. i guess i’d be saying the same shit too if my daddy was a millionaire and i could retire from the game anytime i wanted. Her hearts not in it and it shows in her lame ass performances, her droopy lips and her horrible attitude. Bitch can head to the door and let the girls who LIVE and BLEED music do this. 

    • Yo!

      You hit the nail on the head. Thank you. 

  • Lyhyd1314

     Longing for more passion to your life? Welcome to—TallLoving.c/0/m—, the world’s largest community for intimate encounters. Regardless of your status, you’ll find
    the discreet relationship or special ‘one night’ that you desire. Come in and discover the excitement you deserve! ^_^

  • Sally1123

    —–, is she? One of my friends told me he saw Kim Kardashian  has a personal profile at an tallconnect site called—— ‘TallLoving. С’ o M–Many sexy photos were found
    on that site last week! I can’t beleive it! What happened?